Problemă cu libidoul? Uitați de schimbarea dietei și bucurați-vă de experiență

A potência, assim como a capacidade de conceber um descendente pelos homens (por exemplo, a qualidade do sêmen) é influenciada por muitos fatores, incluindo a genética, a saúde, mas também, em grande medida, fatores ambientais como estresse, dieta, estilo de vida e vícios. Excesso de peso corporal (sobrepeso ou obesidade) pode contribuir para muitas doenças e afetar a saúde geral, incluindo potência e redução da fertilidade.

Uma dieta adequadamente equilibrada, neste caso, juntamente com atividade física adequada, é necessária para atingir um peso corporal saudável. A atividade física regular também ajuda efetivamente a reduzir o estresse e melhorar o funcionamento de todo o corpo. Alguns dos hábitos alimentares incorretos, especialmente se ocorrerem a longo prazo, podem afetar negativamente a saúde geral e contribuir para uma diminuição na eficiência de todo o corpo e, portanto, no desempenho sexual.

Impactul dietei asupra libidoului și potenței

O dietă construită corespunzător este proiectată să ofere toți nutrienții necesari pentru buna funcționare a organismului. De asemenea, afectează în mod semnificativ calitatea vieții sexuale. Aceasta se aplică atât libidoului, potenței și fertilității în sine. Există o listă de ingrediente a căror prezență în meniu are un efect pozitiv asupra dorinței sexuale. Le conțin cunoscute de vârste, considerate afrodisiace, cum ar fi, de exemplu, sparanghel, ardei iute, avocado, banane, stridii.

Compoziția corectă a dietei în ceea ce privește valoarea nutrițională permite nu numai creșterea dorinței de sex, dar poate, de asemenea, în cazul bărbaților, reduce riscul de disfuncție erectilă și îmbunătățește calitatea materialului seminal.

În același timp, ar trebui să știți că un comportament anormal, cum ar fi consumul unei diete bogate în alimente procesate, cu conținut ridicat de zahăr, sare și acizi grași trans, precum și utilizarea frecventă de stimulanți și lipsa de exerciții fizice vor afecta negativ dorința sexuală și vor reduce performanțele sexuale, în special la bărbați .

Trebuie amintit că tulburările de potență însoțesc adesea bolile care sunt consecințele stilurilor de viață nesănătoase, de exemplu, diabetul de tip II, obezitatea sau hipertensiunea.

creșterea libidoului

Ce merită să mănânci pentru sex?

Alimentația omului nu afectează numai sănătatea generală, starea de fitness și fitness, ci și calitatea materialului seminal. Numărul de spermatozoizi și calitatea acestora sunt luate în considerare la evaluarea calității materialului seminal. Calitatea scăzută a materialului seminal este responsabilă de scăderea fertilității masculine. Printre mineralele sub aspectul fertilității masculine, zincul este de remarcat. Face parte din lichidul seminal și afectează calitatea spermei. Deficitul de zinc poate fi cauza infertilității la un bărbat. Zincul este esențial pentru sinteza adecvată a testosteronului și spermatogenezei, a procesului de formare a spermei și maturizare. Se găsește în produse precum: pește, fructe de mare, carne slabă, ouă, produse grele de mori (tărâțe de ovăz, coajă de hrișcă, pâine integrală), semințe de leguminoase, nuci.

Utilizarea prelungită și excesivă a stimulanților poate contribui, de asemenea, la problemele de sănătate. Merită să evitați consumul de alcool, care atunci când este consumat în exces contribuie la slăbirea potenței. În urma fumatului, se formează o cantitate mare de radicali liberi de oxigen care pot deteriora celulele corpului, inclusiv celulele reproducătoare masculine. Efectele asupra potenței sunt atribuite diferitelor alimente, numindu-le afrodisiace. În ceea ce privește lista și afrodisiacii, opiniile sunt diferite. Acțiunea lor nu este în general dovedită științific, deși au fost folosite în diferite culturi de mult timp. Astfel de proprietăți pot include, de exemplu, fructe de mare – stridii, creveți, calamari și pește (probabil datorită conținutului ridicat de zinc). De asemenea, merită să țineți cont de semințele de dovleac și nuci bogate în minerale și acizi grași nesaturați esențiali din dietă. Printre legume merită menționat țelina, care ar trebui să fie în salatele care stimulează libidoul, vinetele, rădăcina de pătrunjel. Din fructe sunt menționate banane, avocado, pepeni și ananas. Din dulceață poate fi ciocolată amară care conține o mulțime de flavonoide antioxidante, ceea ce este benefic pentru starea organismului.

De asemenea, un efect benefic este atribuit încălzirii, stimulării și îmbunătățirii circulației, precum chili, curry, ghimbir, scorțișoară, ardei roșu, piper, cuișoare, ienupăr sau cardamom. Asistent, se pot folosi ginkgo sau lovage diverse plante precum ginseng, guarana (care au un efect stimulator și îmbunătățesc starea). Se crede, de exemplu, că fructul ierbii Tribulus Terrestris reglează activitatea hormonilor responsabili de îmbunătățirea performanței fizice, întărirea organismului și îmbunătățirea libidoului. Preparatele din plante sunt achiziționate cel mai bine în farmacii, datorită garanției admiterii lor la tranzacționare și a siguranței acestora.

Și ce altceva în afară de alimentația corectă?

Pe lângă implementarea ierburilor sau a alimentelor selectate pentru dieta noastră, merită să ne revizuim și activitatea fizică. Introducerea a 3-4 sesiuni de antrenament, de exemplu, antrenamentul de forță, este o idee foarte bună. În timpul exercițiului, corpul nostru eliberează endorfine, datorită cărora avem multă energie pozitivă. Când suntem fericiți, dorința de sex crește. În plus, în timpul antrenamentelor dure, glandele noastre sudoripare funcționează mai intens, ceea ce eliberează mai multe feromoni decât de obicei. Și după cum știți, aceste substanțe chimice sunt cele mai bune, afrodisiace naturale.

De asemenea, este bine să dormi suficient, deoarece lipsa somnului este un criminal al libidoului. Dacă suntem somnoroși, nivelul nostru de hormoni este perturbat, ceea ce are un impact puternic asupra faptului că dorim să ne apropiem sau nu și dacă suntem suficient de eficienți în pat. Prin urmare, amintiți-vă să vă oferiți cantitatea potrivită de somn. Sunt recomandate aproximativ 6-8 ore de somn pe zi. Acest lucru ne va face să ne odihnim bine, ceea ce se poate traduce în nebunia nocturnă.

Ce afectează potențialele probleme?

Pot exista multe cauze ale problemelor libidoului. Adesea sursa tulburărilor sunt boli ale sistemului circulator – hipertensiune arterială și ateroscleroză. Uneori, vinovățiile sunt tulburările neurologice, diabetul, scleroza multiplă, tulburările hormonale, problemele psihologice, precum și medicamentele (în boli de inimă, hipertensiune arterială, depresie).

În multe cazuri, obținerea unei satisfacții sexuale nu este rezultatul proceselor permanente ale bolii în organism, ci a modului de viață. Potența scade

  • expunerea pe termen lung la stres,
  • oboseală,
  • fara trafic,
  • utilizarea stimulentelor – alcool și țigări.

Un regim important, deși adesea ignorat care afectează potențialele probleme este și dieta. Dacă dieta dvs. zilnică nu are mese obișnuite, constând în produse sănătoase și valoroase și predomină mâncăruri grele, grase, produse fast-food, dulciuri și produse extrem de procesate – libidoul poate fi semnificativ slăbit.

Sending
User Rating 5 (2 votes)

Expert în domeniul fizioterapiei și regenerării, precum și un antrenor care se ocupă de regenerarea biologică. Zilnic se ocupă de educația nutrițională a copiilor supraponderali, cu probleme de obezitte și  tulburări coexistente. În prezent urmează studii de doctorat. CV-ul său este bogat în cursuri în multe domenii, cum ar fi nutriția, cosmetologia și dietetica. Autor al mai multor publicații interesante, părinte a doi copii. În timpul său liber citește cărți și călărește.